Google    diaridetarragona.com

Puxeu assegura que hi haurà cabal mínim per al riu Ebre al nou Pla Hidrològic de Conca

El secretari d'Estat de Medi Rural i Aigua, Josep Puxeu, desmenteix que s'hagi pactat un repartiment de l'aigua per al reg assegurant que 'ja no hi haurà ni més demandes urbanes ni més concessions' 

Compartir   Compartir en Facebook  Compartir en Twitter  delicious  digg  technorati  yahoo  meneame
ACN | 12/02/2010 12:41

El secretari d'Estat de Medi Rural i Aigua, Josep Puxeu ha assegurat aquest divendres que es buscarà el màxim consens per establir al nou Pla Hidrològic de la Conca de l'Ebre un cabal mínim per als diferents trams del riu, tal com reivindica la Plataforma en Defensa de l'Ebre (PDE).

El Secretari d'Estat ha visitat les obres de restauració ambiental de la ribera de l'Ebre als termes d'Amposta i Sant Jaume d'Enveja (Montsià) i ha posat la primera pedra de la nova depuradora d'aquest últim municipi. La inversió total de les dues obres és de 15,8 MEUR.





Publicidad

ÚLTIMAS NOTICIAS

© Diari de Tarragona
Domènech Guansé, 2 - Tarragona
Telèfon 977 299 700
Promicsa | Redacción