Google    diaridetarragona.com

Enxampen dos joves a punt de robar cable de coure i peces metàl·liques d'una empresa de Riudellots de la Selva

Els Mossos d'Esquadra van detenir el diumenge passat al matí dos joves quan es disposaven a robar cable de coure i peces metàl·liques d'unes grues per a la construcció 

Compartir   Compartir en Facebook  Compartir en Twitter  delicious  digg  technorati  yahoo  meneame
ACN | 02/09/2010 18:24

Ambdós, un d'elles menor, van ser enxampats al quilòmetre 241 de la carretera C-25 a l'alçada de Campllong després que, en un primer moment, poguessin escapar per les vies del tren de la persecució dels agents. La policia els va perdre la pista després del pas d'un tren, però la descripció facilitada pels agents va permetre la posterior detenció. A part del menor detingut, els agents també van arrestar Abdellah O., de 19 anys i veí de Castell-Platja d'Aro, que va quedar en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial.

Els lladres havien aparcat una furgoneta en una zona boscosa i quan els Mossos van entrar a l'empresa van enxampar-los amb unes peces metàl·liques que portaven a les mans i van arrencar a córrer. Els joves van escapar saltant per les tanques que limiten amb la via del tren i van continuar corrent per la línia fèrria, seguit pels Mossos fins que el pas d'un tren els va impedir continuar. Poc després, però, els Mossos van poder enxampar-los a la C-25, l'alçada de Campllong, quan encara fugien camp a través.

En inspeccionar l'empresa, per a veure els danys patits, els mossos van trobar tot de cablejat elèctric tallat i apilonat, a punt per a ser sostret. Aquest cable provindria de les grues per a la construcció que l’empresa guarda i de les quals els lladres també tenien la intenció d’emportar-se una dotzena de peces metàl·liques –també les havien desmuntades i apilonades convenientment.

Abdellah O., que no tenia antecedents, va quedar en llibertat amb càrrecs





Publicidad

ÚLTIMAS NOTICIAS

© Diari de Tarragona
Domènech Guansé, 2 - Tarragona
Telèfon 977 299 700
Promicsa | Redacción