Els Mossos d'Esquadra van detenir el 6 d'agost passat Omar B., de 28 anys, nacionalitat algeriana i amb domicili desconegut, pels delictes de furt, robatori i furt d'ús de vehicle, i atemptat als agents de l'autoritat
A banda d'aquestes imputacions, els Mossos també relacionen el detingut amb una desena de robatoris amb força comesos a la comarca del Baix Ebre. La detenció es va produir a la carretera TP-3318, a Alcanar (Montsià), en el marc d'un dispositiu especial dels Mossos d'Esquadra, amb la col·laboració de la Policia Local d'Alcanar, organitzat per enxampar l'individu, ja que poc abans els agents l'havien vist conduint un vehicle que hauria robat a l'Ampolla (Baix Ebre) el 27 de juliol passat.
Segons els Mossos, el detingut hauria aprofitat que el propietari del vehicle robat estava al jardí de casa per entrar-hi i robar les claus del cotxe per endur-se'l. L'individu, que havia deixat el cotxe aparcat en un carrer d'Alcanar, es va veure sorprès pels agents quan tornava per agafar-lo i va fugir. Amb tot, els Mossos van poder enxampar-lo poc després a la carretera TP-3318.
Les gestions posteriors fetes pels Mossos van permetre relacionar el detingut amb altres fets, ja que la Unitat d'Investigació del Baix Ebre l'havia identificat com el possible autor d'una desena de robatoris amb força a habitatges a la urbanització Tres Cales de l'Ametlla de Mar (Baix Ebre), comesos durant el juliol passat. A banda, el detingut tenia prohibida l'entrada a l'Estat per tres procediments judicials diferents.