Google    diaridetarragona.com

Un jove xinès mata a ganivetades la seva mare i el seu padrastre a Tortosa

Un jove de 16 anys d’edat de nacionalitat xinesa va matar ahir a Tortosa amb una arma blanca la seva mare i el seu padrastre, també de la mateixa nacionalitat. Agents dels Mossos d’Esquadra van detenir al lloc dels fets el doble parricida i van interrogar una dona xinesa que va ser testimoni del crim 

Compartir   Compartir en Facebook  Compartir en Twitter  delicious  digg  technorati  yahoo  meneame
Joan Josep Carot | 28/10/2009 07:37
Moment en què eren traslladats els cadàvers després que la jutgessa n’ordenés l’aixecament. - JOAN REVILLAS

Els fets van passar al voltant de les nou de la nit al barri de Ferreries, en un habitatge ubicat a la tercera planta de l’immoble número 49 de la Rambla de Catalunya, a pocs metres de l’IES de l’Ebre. Una trucada als Mossos d’Esquadra els va alertar dels fets i quan els agents es van presentar al domicili van trobar el matrimoni mort a ganivetades i van detenir el fill com a presumpte autor dels fets. A la casa també hi havia una dona xinesa que va presenciar els fets i que va prestar declaració amb l’ajut d’un intèrpret, ja que gairebé no parla espanyol.

Segons els veïns d’aquest immoble del barri de Ferreries, les discussions i les baralles eren força freqüents en aquesta família xinesa, però ahir van notar que era molt més sorollosa del que era habitual. La relació de les víctimes amb els veïns de l’escala no era bona pel «seu comportament incívic», segons va explicar una veïna. En aquest domicili era habitual veure entrar i sortir nombroses persones xineses. Segons sembla, el matrimoni assassinat treballava en un escorxador de pollastres on hi ha nombrosos treballadors de nacionalitat xinesa.

Aixecament dels cadàvers

Els metges forenses es van presentar al lloc del crim per examinar els morts i posteriorment va arribar a jutgessa de guàrdia que, al voltant de les dotze de la nit, va  ordenar l’aixecament dels dos cadàvers. L’Àrea Territorial d’Investigació de la Regió Policial Terres de l’Ebre dels Mossos d’Esquadra s’ha fet càrrec del cas i s’investiguen les circumstàncies exactes en què es van produir els fets.





Publicidad

ÚLTIMAS NOTICIAS

© Diari de Tarragona
Domènech Guansé, 2 - Tarragona
Telèfon 977 299 700
Promicsa | Redacción