Google    diaridetarragona.com

Un aparthotel a Benissanet amplia l’oferta d’allotjament a la Ribera

La instal·lació estarà en funcionament durant Setmana Santa i té una capacitat de cinquanta persones

Compartir   Compartir en Facebook  Compartir en Twitter  delicious  digg  technorati  yahoo  meneame
S.F. | 05/02/2012 21:00

L’oferta d’allotjament a la Ribera d’Ebre s’ampliarà aquesta Setmana Santa amb l’obertura de l’Aparthotel Monrural al municipi de Benissanet. Amb una capacitat per una cinquantena de persones repartides en 17 apartaments, el projecte esdevindrà un impuls a l’oferta d’allotjament de la zona.

Segons explica Joan Cot, responsable de la iniciativa, «el 2009 la família ens vam asseure per decidir què volíem fer amb les finques i les cases que el meu pare havia heretat del meu avi». Fruit d’aquesta trobada, va sorgir la idea de construir l’aparthotel amb el suport d’una subvenció del Programa de Desenvolupament Rural 2007-2013.

Tot i que no va ser fins al febrer de 2011 quan es van iniciar les obres de la instal·lació, si que estava decidit l’esperit de l’allotjament: un lloc de descans integrat en l’àmbit rural. «El que pretenem és donar a conèixer la importància de l’agricultura per al territori, el riu, el vi, la Batalla de l’Ebre així com totes les activitats relacionades amb l’esport i l’aventura», explica Joan Cot.

Amb una inversió aproximada d’1 milió d’euros, cal destacar que a fi d’impulsar l’activitat econòmica a la zona, i segons apunta Joan Cot, «s’ha promogut la contractació de personal de la zona per realitzar l’obra així com de proveïdors de l’entorn per la resta de serveis». En total vuit persones treballaran a les instal·lacions, entre l’aparthotel i el manteniment de l’explotació agrària. Al respecte el responsable de l’aparthotel afirma que, «l’Ajuntament  de Benissanet ha rebut la iniciativa amb els braços oberts, i des d’un principi hi ha hagut molt d’interès, per part de la gent, per saber què s’està fent».

Així doncs, la crisi no ha frenat la iniciativa. De fet, Joan Cot destaca que «en un entorn com l’actual és una oportunitat per crear riquesa i llocs de treball».


El serveis

A fi d’aconseguir aquestes expectatives l’Aparthotel Monrural disposa, entre d’altres serveis, d’una pista de pàdel, una altra poliesportiva, una zona infantil, una piscina exterior, una granja,etc. Entre totes aquetes comoditats, dos són els espais que destaquen: l’Aqua Center i la zona de celebracions. La primera d’aquestes instal·lacions és una àrea d’aigües termals i descans, i que disposa des d’una sauna, pediluvi, sala de massatges, etc. L’espai de celebracions és una zona on realitzar reunions, conferències, o qualsevol acte.

Al respecte de tots els servies i pensant en un futur proper, Joan Cot, explica que «no només pensem hostes que s’allotjaran a Monrural sinó també amb la resta de persones que viuen als voltants. El propòsit és que una persona aliena pugui tenir accés i gaudir tant de les instal·lacions esportives com a la zona de spa».





Publicidad

ÚLTIMAS NOTICIAS

© Diari de Tarragona
Domènech Guansé, 2 - Tarragona
Telèfon 977 299 700
Promicsa | Redacción