Vull dir-li que mai més faci ús de la frase «la societat catalana», ja que vostè solament representa els seus votants, més aviat escassos avui, i ni vostè ni els seus votants representen el total de la població catalana. Gràcies a Déu som molts, moltíssims, els catalans que no pensem ni opinem com vostè. Vostè i els seus estan fent servir el tema de l’Estatut com un arma terrible per a dividir el poble català en dues parts, els qui vostès subvencionen... i la resta del poble català, molt allunyat d’aquestes subvencionades opcions.
És lamentable, penós i indigne aquesta forma de fer ús del tema de l’Estatut per a amagar, com una cortina de fum, aquells temes que sí que interessen, i molt, a la societat catalana, la de debò, la real, no aquesta falsa i irreal Catalunya que volen crear. Aquests temes són: crisi, atur, immigració, seguretat ciutadana, justícia polititzada, educació pública tercermundista i una sanitat pública absolutament col·lapsada.
Per tot l’anterior, exigeixo que mai més digui això de «tots els catalans». És fals i ens indigna a la gran majoria dels catalans que, com bé diu l’enquesta del CIS, estem molt orgullosos de ser catalans i espanyols.