Google    diaridetarragona.com

Creu Roja de Vila-seca estén l’Operació Iglú a Salou

Compartir   Compartir en Facebook  Compartir en Twitter  delicious  digg  technorati  yahoo  meneame
Miguel López Lobo | 10/02/2012 11:28

Tot i que l’onada de fred encara no es pot donar per superada, l’Assemblea Local de Creu Roja de Vila-seca ha fet un primer balanç de la situació. En aquest sentit, els seus responsables s’han mostrat satisfets de l’eficàcia del dispositiu anomenat Operació Iglú, que han dut a terme la setmana passada, dissabte i diumenge inclosos.

És rellevant destacar que l’operatiu s’ha fet extensiu a Salou, fet important si tenim en compte que aquest cap de setmana la ciutat ha celebrat el Cós Blanc amb gran participació de persones. L’operatiu s’ha centrat en tasques de detecció i prevenció de situacions de risc i en el repartiment d’aliments calents i mantes als transeünts de Vila-seca i de Salou.

En el cas de Salou, tenint en compte que en aquesta època de l’any hi ha àmplies zones residencials poc habitades, pot augmentar el risc que alguna persona es quedi aïllada. Per aquest motiu, l’Operació Iglú duta a terme a Salou té una transcendència important. Fins que el perill de fred no desaparegui del tot, l’operatiu continuarà vigent.





Publicidad

ÚLTIMAS NOTICIAS

© Diari de Tarragona
Domènech Guansé, 2 - Tarragona
Telèfon 977 299 700
Promicsa | Redacción