
Arriba a Tortosa un musical basat en la història de Jack l´Esbudellador

Els beneficis que es recaptaran amb l´espectacle aniran a favor de Càritas. Foto: Joan Revillas
Aquest juliol s’estrenarà a Tortosa el musical L’esbudellador de Whitechapel, amb música del tortosí Josep Ollé i sota la direcció d’escena de Mireia Andreu, la direcció vocal de Cecília Aymí i la musical de Jordi Bonilla.
La iniciativa naix de l’Estudi de veu i cant Cecília Aymí, quan buscava un espectacle a representar amb els alumnes solistes de nivell avançat. «Em va caure a les mans la partitura de L’esbudellador de Whitechapel de Josep Ollé i amb la Mireia Andreu vam veure que era molt viable», explica Cecília Aymí, directora vocal de l’espectacle i directora de l’estudi. El musical, però, serà benèfic, amb un preu de l’entrada a 5 euros, i els beneficis aniran destinats a Càritas.
L’espectacle ja es va estrenar el passat hivern al Teatre del Raval de Barcelona. Aquest cop hi actuaran 17 intèrprets de l’estudi i cinc músics professionals, tres dels quals ebrencs, que ja van actuar a Barcelona.
«La representació a Barcelona va tindre un caire més còmic, mentre que aquí serà més sobri i misteriós. S’ha aconseguit un gran nivell amb el nou enfocament que li ha donat Mireia Andreu», puntualitza Aymí. «Els artistes porten assajant des del passat gener i tots s’hi han implicat»
El musical, en català, conté una fusió de temes més jazzístics amb d’altres més clàssics, sempre sota la influència d’Albert Guinovart (compositor del musical Mar i Cel, entre d’altres), donat que Josep Ollé n’és deixeble. L’argument està centrat en la història de Jack l’Esbudellador i ambientada al Londres del segle XIX. Malgrat això, serà un espectacle apte per a tots els públics.
Les entrades ja estan a la venda. Es poden trobar anticipades al mateix Estudi de veu i cant Cecília Aymí, a l’estanc Lleixà del Mercat Municipal de Tortosa, a la perruqueria Nova Imatge, a la botiga de roba The Whippet i al pub Lo Carrer de l’Havanna. També es podran adquirir el mateix dia a l’Auditori Felip Pedrell una hora abans. L’espectacle es representarà a l’Auditori el dissabte 11 de juliol a les 20 hores i el diumenge 12 de juliol a les 18.30.
L’Estudi de veu i cant Cecília Aymí va obrir ara fa tres anys amb la voluntat de formar nous professionals. A banda d’estudi de cant també ofereix classes de veu parlada i de teatre.
Lea También
-
Quatre intoxicats per monòxid de carboni, dos de gravetat, en una masia d'Alcanar
-
Xavier Bosch: «Vivim en una cultura del silenci que no té explicació»
-
El Museu d’Història de Cambrils recupera els “Caps de setmana amb història”
-
Tortosa reclama al Govern que face la passarel·la a la pilastra del monument
Comentarios