‘Las mamelas’ de Juanma

28 septiembre 2022 19:56 | Actualizado a 29 septiembre 2022 07:00
Josep Ramon Correal
Comparte en:

Fa uns mesos, Antonio Burgos va escriure a l’ABC un article titulat ‘Una idea para la reforma laboral’ en el qual criticava la manca de mà d’obra per a les feines agrícoles com la recollida de la maduixa i també en el sector de la construcció.

«Faltan albañiles», escrivia Burgos. «¿Qué pasa, que la gente prefiere cobrar el paro antes que trabajar y el país de los desempleados tiene que importar mano de obra? ¿Por qué esta protección oficial al que no quiere doblarla y prefiere que le ingresen su paro todos los meses en el banco, mientras él pasa la mañana en el bar con los amigos?

Antonio Burgos és un periodista andalús d’idees conservadores i un estil literari molt punyent i graciós, com és característic dels andalusos. Mireu què diu:

A cada uno de los 16.000 desempleados agrícolas de la provincia de Huelva, antes de mandarle la paguita del mes lo llamaba para que trabajara obligatoriamente en la recogida de la fresa. Y si se negaba, le cancelaba sus derechos a cobrar el paro y las mamelas adyacentes».

Reitero que la proposta és del reconegut periodista andalús de dretes Antonio Burgos. De moment no li fan cas. El president de la Junta d’Andalusia, Juanma Moreno Bonilla, prefereix suprimir l’impost de Patrimoni, i recordar que a Andalusia no hi ha impost de successions, per atreure empresaris catalans. Algú ha de pagar las «mamelas», que diu Antonio Burgos.

Comentarios
Multimedia Diari