Les cartes al director del dia

19 mayo 2017 21:30 | Actualizado a 22 mayo 2017 12:12
Se lee en minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
Comparte en:

El anuncio del PP

El Partido Popular se ha montado un anuncio que además de querer hacernos creer que somos lelos, pretenden que nos olvidemos de que nuestra juventud, nuestro relevo en la sociedad, ya sobrepasa el 50% de desempleados y que más del 80% no se ha podido emancipar y si a todo esto le añadimos el tejemaneje que se traen con las Encuestas de Población Activa va a resultar que los desempleados disminuyen, no ya por la creación de puesto de trabajo, sino por el traspaso de parados a pensionistas, creación de cursos de formación, los contratos de fin de semana y otras genialidades de las que el partido en el gobierno son muy hábiles. Tal vez hacen las cuentas de ellos se lo guisan, ellos se lo comen.

En su insolente anuncio nos quieren convencer de que gracias a el Partido Popular no hemos caído en el abismo social, más bien deberían decir, que gracias a ellos estamos metidos en un pozo que ya veremos como salimos.

Emili Roca Miguel

(La Nou de Gaià)

El TSJC i la Constitució

Fa 30 anys l’alcalde Pacheco de Xerès en digué un “cachondeo”, ara ha arribat al patetisme. Que Rajoy (i la europea..?) desconeix la constitució ja ho sabíem, però que TSJC i CGPJ ignorin que consagra el dret de lliure expressió i manifestació, és inconcebible.

Pressions? Però si les accepten totes, querelles, suspensions, impugnacions, inhabilitacions, sempre des d’una banda. Recordeu el jutge Vidal?

Cal que sàpiguen bé que exercint el seu dret de manifestació, el poble català acompanya i dóna suport al seu president, que ha sabut encapçalar l’anhel de la majoria, i de forma valenta i lleial al país, condueix un procès de forma ferma i decidida, que ens durà a un estat propi, més just, lliure i sobirà, independent de ingerències foranes, i que serà allò que els catalans i només els catalans vulguin. TSJC: anyorem el teu antecesor, el Tribunal de Cassació, fidel a un país, que va presidír Andreu i Abelló, i un magistrat del qual, Adolfo Fernandez-Moreda i Martinez-Chacon, president de l’Audiència de Barcelona, nat a la Rioja, va morir l’agost del 36, assassinat pels “nacionals” que el van agafar de vacances al seu poble, pel simple fet de ser autoritat de Catalunya. Ës història poc sabuda que m’arriba per tradició familiar de la meva dona, ja que estava casat amb una tia seva i fou una mostra més de com Catalunya sap atreure i fer seus, fills d’altres moltes terres.

Jordi Guardiola Salafranca

(Tarragona)

Ens en sortirem

Em va agradar molt el «sortir-se’n» del bloc del director. L’actual President en funcions, Sr. Mas, sempre se’n surt, sempre veu un detall del tot amagat i sorprèn amb una solució a un problema, que possiblement l’ha creat ell i el seu equip. El govern de Rajoy no ha estat gens habíl a l’hora de gestionar el conflicte a Catalunya. Hi ha posat més llenya al foc provocant una flamarada d’espurnes en forma d’exaltació ideològica de caire independentista.

Penso que un comercial de qualsevol botiga de Tarragona sap portar millor una negociació a l’exitós guanyar-guanyar.

Aquest guanyar-guanyar no vol dir que tot està permès a l’hora de negociar i governar. La cup, sembla que porti, a la butxaca, una ideologia desconcertant.

Qui se’n sortira pactant amb la cup? Tots els catalans que van votar el 27S? Ho farem com els Pujol que confondrem Catalunya amb interessos personals, familiars i polítics?

Domingo Castilla Palau

(Constantí)

Nicky Jam

El Sr. Nicky Jam empezó el concierto con 2 horas de retraso y duro 50 minutos, allí había niños pequeños que venían de lejos para verle, es una vergüenza este tiempo de retraso, la cerveza a las 23.45 se había terminado un evento que dura hasta las 6 de la mañana a las 23.45 no hay mas cerveza, una botella de agua que vale 0,9 céntimos cobraban a 3€ el mismo precio que una cerveza, ventilación cero nos teníamos que ir al baño a mojarnos, una vez salia no podía volver a entrar.

Cosas buenas del concierto Moncho fenomenal, ha habidos otros DJ que no eran mi estilo pero estaba bien, la limpieza del baño muy bien solo no había papel desde el principio, no olvidéis llevar papel higiénico de casa y seguridad impecable.

Dulce do Nascimento

(Tarragona)

Comentarios
Multimedia Diari