Este sitio web puede utilizar algunas "cookies" para mejorar su experiencia de navegación. Por favor, antes de continuar en nuestro sitio web, le recomendamos que lea la política de cookies.

Más de Opinion

Totes les cartes del dia

Whatsapp

Denúncia inventada de parlar pel mòbil

M’agradaria denunciar i que us féssiu ressò del que ens va passar el divendres passat, 11 de setembre, la Diada.

Eren les 18.00 i anàvem a Cambrils per la nacional Reus - Cambrils, passant per Misericòrdia. Quan arribem a la primera rotonda, abans d’entrar a Cambrils, ens paren els Mossos. Posen una denuncia al conductor per parlar pel mòbil. Com? Per què? Si no ha tocat el mòbil en cap moment! Després d’explicar-li que era impossible: traient-se el mòbil de la butxaca del pantaló, ensenyant-li l’última connexió de Whatsapp, les trucades rebudes i enviades…

Ens va posar la denuncia igualment, al·legant que el seu company, que suposem estava al carril oposat, li va dir que estava segur que ho havia vist. Per cert, a la conversa es veu que suposadament el que ens va veure va dir que el mòbil era petit (no seria el rellotge?). A més, el cotxe disposa de sistema Bluetooth, per la qual cosa el seu argument encara tenia menys credibilitat.

Total, una multa per «manipular telèfon mòbil amb la mà esquerra» (sent dretà) de 200 euros i 3 punts, sense cap tipus de prova, sense foto ni res semblant, només la seva paraula amb presumpció de veracitat i la nostra.

El fet que a la multa posi «manipulant telèfon mòbil», la qual no es va signar, fa que encara que presenti factura telefònica, sigui pràcticament impossible demostrar que s’ho han inventat.

Lídia Guerrero

(Tarragona)

‘Seny’ para el 27-S

Hace unos días el Servicio de Estudios del BBVA alertaba sobre los riesgos que ya está creando la situación política de Cataluña. Es obvio que la inestabilidad política no beneficia a Cataluña y, tal como explicaban los expertos, provoca que los inversores e, incluso, los consumidores retrasen o anulen sus decisiones de inversiones o grandes compras. La realidad es que desde que Artur Mas está en la Generalitat los catalanes estamos instalados en una situación de permanente tensión política. CiU ha dejado de ser un partido centrado para radicalizarse con aventuras a ninguna parte. Ojalá el 27-S triunfe el seny y no la radicalidad, que pongamos fin a esta etapa de cinco años de tensión, división y fractura social.

Miguel Torres

(Lleida)

Las trampas del 27-S

La fecha de las elecciones catalanas revela una preocupante falta de neutralidad. Por una parte, convocar los comicios el 27 de septiembre significa que, ‘casualmente’, el viernes 11 de septiembre fue el inicio de campaña, con todo su montaje propagandístico nacionalista alrededor, bien cubierto por los medios públicos del gobierno catalán. Por otra parte, el día de la votación, el domingo 27 de septiembre coincide con el puente más largo del año en la zona menos nacionalista de Cataluña, en el área metropolitana de Barcelona, con votantes fuera de sus casas o de viaje en esa fecha. Una segunda ‘casualidad’ que puede perjudicar la participación de votantes no nacionalistas. ¿Es lógico que Mas convoque un ‘plebiscito decisivo’ en un puente festivo? Quizá la elección del 27-S sea legal pero me pregunto si es mínimamente ética.

José Aparicio

(Barcelona)

Temas

  • CARTAS AL DIRECTOR

Comentarios

Lea También