Totes les cartes del dia

19 mayo 2017 15:41 | Actualizado a 19 mayo 2017 15:41
Se lee en minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
Comparte en:

Felicitacions al Xiringuito del Mercat de Tarragona

Vull felicitar el Xiringuito del Mercat perquè és, si no vaig mal fixat, l’únic negoci de tipus bar o restauració que ha pensat en les persones grans o petites, amb cadira de rodes o no, en definitiva en les persones que no poden accedir pel motiu que sigui als tamborets aquests alts que sembla que estan de moda. Ho ha fet deixant un espai de la barra a una alçada a què una persona asseguda en una cadira pot accedir. No puc entendre que en un mercat que es diu del segle XXI encara hi hagi aquests tics que no sé si definir com de no voler veure les coses, de no pensar en els altres o senzillament d’egoisme, de no pensar que tots potser un dia no podrem seure en un tamboret a un metre d’alçada del terra i que alguns potser ens haurem de desplaçar amb cadira de rodes.

Jo no sé si mai ningú amb cadira de rodes voldrà fer un cafè en un dels negocis no adequats, el que sí que sé és que ara mateix ningú no podrà fer-ho. Considero que cal revisar la normativa o el reglament del mercat en aquest sentit i que els gerents d’aquests negocis facin un pensament.

Fem que aquest mercat que ha quedat tan maco sigui realment un mercat del segle XXI.

Josep Lluís Ortiz

(Tarragona)

Ni Chacón ni Zapatero

Por supuesto, lamento la muerte de Chacón y no juzgo sus intenciones. Pero tapar sus graves errores políticos es una hipocresía que nos sigue dañando, y ahora de modo muy especial, a todos. Porque si fue la primera mujer Ministra de Defensa, eso se debió, hoy lo sabemos, al estar embarazada, servir para la foto; como otras ministras de Zapatero, empezaron vistiendo de Vogue, ser mujeres florero y terminaron como De la Vega, quien, por impedir aplicar la laicidad de Estado que exige nuestra Constitución, recibió un singular agradecimiento por parte del cardenal Rouco, es decir, de quienes más han combatido en España contra la emancipación femenina. Más aún: Ante el problema más grave hoy en España, el de Catalunya, Chacón, que ‘descubrió’ sus orígenes andaluces cuando le convino, se quitó de en medio cuando tenía que actuar, abando- nando a quienes la hicieron parlamentaria y yéndose a Estados Unidos. ¿A qué seguir? Baste recordar que hoy, ‘la favorita’ de Zapatero (¿ha habido algún hombre favorito?) ha muerto apoyando con él a la candidata a presidir el PSOE que, como muestran las encuestas, repudian la inmensa mayoría de los socialistas, por ‘golpista’ y partidaria de dejar gobernar al PP, Susana Díaz.

Antonio Bertrán Buendía

(Madrid)

Redescobriment d’Anna Simon a ‘Oh Happy Day’

El programa musical de TV3 Oh Happy Day va fitxar per a la seva nova temporada la presentadora catalana Anna Simon. Considero que ha estat tot un descobriment com a presentadora. El seu domini impecable del català, la seva actitud dinàmica i la calidesa amb la qual tracta els concursants la fan la conductora perfecta per a un espai d’aquest tipus. Ja era hora que li donessin una oportunitat on es pogués mostrar com realment és, sense necessitat de fer cap paper ja preestablert ni seguir un guió com a personatge. Gràcies, TV3, per donar-nos l’oportunitat de conèixer la naturalitat de l’Anna i valorar-la com la gran comunicadora que és.

Adriana Espínola Plaza

(Tarragona)

Comentarios
Multimedia Diari