Mor un conductor de 36 anys en caure per un terraplè d'uns vint metres a Poboleda
La víctima, veïna del mateix poble, va haver de ser rescatada pels bombers de dins del vehicle.

La víctima de 36 anys era veïna de Poboleda.
Un home de 36 anys va perdre la vida ahirpassades les deu del vespreen un accident de trànsit que va tenir lloc en el terme municipal de Poboleda (Priorat).
La víctima veïnad'aquesta localitat conduïa un tot terreny que, per causes desconegudes, va caure per un marge, al barranc de la Morera, a la zona de Mas de les Vinyes.
Els fetses van conèixer minuts després de dos quarts d'onze de la nit en un camí situat al Mas del Vinyesquan es va alertar de l'accidental 112. El tot terreny va caure per un terraplè d'uns vintmetres d'alçada.
La víctima respon al nom deJavier E.G., segons ha informat el Servei Català de Trànsit. I va morir arrel dels greus politraumatismes de la caiguda sense que els metges del SEM poguessin fer res quanvan arribar al lloc dels fets.
En rebre's l'avís, quatre dotacions de bombers del parcs de Falset i Cornudella de Montsant es van traslladar al lloc per rescatar la víctima, que estava atrapada.
També s'hi van traslladat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).