Dimecres 5 de febrer: vent a l’Ebre

La previsió meteorològica a les comarques del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre

04 febrero 2025 17:05 | Actualizado a 04 febrero 2025 17:10
Se lee en minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
Comparte en:

Situació general

Domini l’ambient assolellat o poc ennuvolat pel pas d’algunes bandes aïllades de núvols alts durant la tarda. També s’esperen estrats baixos fins a migdia a l’oest de la depressió Central i interior de la vall de l’Ebre que localment deixaran el cel molt ennuvolat o cobert. A més, hi haurà alguns estrats baixos a punts del sector central del litoral, més probables a partir del vespre.

Precipitacions

No s’espera precipitació, malgrat que a causa de la presència de bancs de boira es poden recollir algunes quantitats inapreciables a punts de l’oest de la depressió Central i interior de la vall de l’Ebre.

Temperatures

La temperatura mínima serà similar o lleugerament més alta; per la seva banda la màxima també serà similar, tret de punts del terç nord on pujarà lleugerament.

Visibilitat

La visibilitat serà entre bona i excel·lent durant tot el dia arreu. Malgrat això, a Ponent i a la vall de l’Ebre serà entre regular i dolenta fins a mig matí.

Vent

Al litoral fins a final del matí i de nou a partir del vespre bufarà terral fluix amb cops moderats, mentre que la resta del jorn s’imposarà el vent de component sud fluix. Tot i això, a les Terres de l’Ebre i Empordà bufarà vent de component oest i nord respectivament entre fluix i moderat, amb cops forts tot el dia a l’Empordà i fins a migdia a l’Ebre. A l’interior, el vent serà fluix i de direcció variable, si bé al centre del dia hi haurà intervals de component oest i sud fluix a la depressió Central.

Comentarios
Multimedia Diari