Divendres 2 de maig: pluges tot el dia

La previsió meteorològica d’aquest dijous a les comarques de Tarragona i Terres de l’Ebre

01 mayo 2025 14:12 | Actualizado a 01 mayo 2025 14:15
Se lee en minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
Comparte en:

Situació general

Durant la matinada augmentarà ràpidament la nuvolositat i el cel quedarà molt ennuvolat o cobert fins a migdia arreu. A partir de llavors els núvols minvaran ràpidament i quedarà serè o poc ennuvolat, si bé al terç nord, sobretot al vessant sud del Pirineu i Prepirineu, es mantindrà entre mig i molt ennuvolat. Per altra banda, a partir de mitja tarda apareixeran intervals de núvols baixos al litoral sud.

Precipitacions

Des del final de la matinada i fins a migdia s’espera precipitació a la meitat oest i n’és probable a la resta. A partir del migdia es restringirà al terç nord, sobretot a punts del vessant sud del Pirineu, si bé no es descarta d’aïllada a altres punts de l’interior. Serà d’intensitat feble, localment moderada, i s’acumularan quantitats minses, localment poc abundants al vessant sud del Pirineu occidental. La precipitació anirà acompanyada de fang i localment de tempesta, sobretot al terç oest.

Temperatures

La temperatura mínima serà lleugerament o moderadament més alta. Per la seva banda, la temperatura màxima serà semblant o lleugerament més baixa.

Visibilitat

La visibilitat serà bona, si bé a cotes altes i mitjanes del vessant sud del Pirineu i Prepirineu quedarà regular a partir de migdia. A més, hi haurà pols en suspensió.

Vent

De matinada i a la nit el vent serà fluix i de direcció variable en conjunt, si bé bufarà de component est fluix a Ponent i a trams del litoral, sobretot de la meitat sud. La resta del dia bufarà entre fluix i moderat de component sud i est al terç nord i de component est a la resta del país; serà més reforçat a la meitat sud de Catalunya i al Pirineu on hi haurà cops forts, i alguns de molt forts als cims de la serralada pirinenca.

Comentarios
Multimedia Diari