Prohibit circular al voltant de l'estadi i busos cada 8 minuts
La Guàrdia Urbana i el Club de Futbol Reus Deportiu han previst un dispositiu especial de mobilitat per al partit de demà a les 20.00 hores

Los aficionados del CF Reus, eufóricos tras la victoria y la clasificación para el play off de su equipo, festejan el éxito en la grada del Estadi.
Reus oferirà autobusos cada vuit minuts per al partit contra l'Atlètic, en un dispositiu especial de mobilitat a l'entorn de l'Estadi Municipal, on demà es disputaran els setzens de la Copa del Rei, informa el consistori.
La Guàrdia Urbana i el Club de Futbol Reus Deportiu han previst un dispositiu especial de mobilitat a l'entorn de l'Estadi Municipal de Reus per al partit de demà a les 20.00 hores contra l'Atlètic de Madrid.
La circulació de vehicles privats estarà prohibida als carrers adjacents a l'estadi des de primera hora de la tarda, pel que es recomana als aficionats que es desplacin al camp en transport públic o caminant.
L'empresa municipal Reus Transport ha programat serveis especials d'autobusos que circularan cada vuit minuts a partir de les 17.45 hores.
Aquest servei podrà utilitzar-se fins a les 19.30 hores des de la plaça de les Oques fins a les instal·lacions esportives municipals del carrer de Recasens i Mercader.
Es preveu que agents de la Guàrdia Urbana vetllin per la correcta mobilitat al voltant de l'estadi de futbol durant tota la tarda, i efectius de Protecció Civil col·laboraran amb el dispositiu en tasques d'organització i informació.
Una vegada finalitzi el partit de futbol, a partir de les 22.00 hores, circularan autobusos des de l'Estadi Municipal fins a la plaça de les Oques fins a les 22.45 hores, cada quinze minuts.