La Cursa de les Dones de Reus bat el rècord de recaptació amb 38.441,51 euros
La xifra s’ha lliurat íntegrament a la Lliga contra el Càncer i al Servei d’Epidemiologia i Prevenció del Càncer de l’Hospital Sant Joan

Xifra rècord de recaptació en la 13a edició de la Cursa de les Dones de Reus que ha aconseguit recollir 38.441,51 euros gràcies a l’empenta del programa d’activitats prèvies a la cursa, anomenat Reus és Rosa, i a la participació de 200 dones més que ho han fet possible amb la seva inscripció.
El vespreig amb una DJ, celebrat dissabte 3 al vespre, amb la venda del got solidari, va aconseguir recaptar 765 euros. Altres activitats que han contribuït han estat la promoció del dorsal 0 habilitat al web i a través de la xarxa de comerços del Tomb i la Unió de Botiguers de Reus.
La xifra s’ha lliurat íntegrament a la Lliga contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i Terres de l’Ebre i al Servei d’Epidemiologia i Prevenció del Càncer de l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus, perquè vagi destinada a donar suport als malalts oncològics i als seus familiars, afavorir la educació en qüestions relatives al càncer i fomentar el voluntariat, entre altres.
El regidor de Salut i Esports, Enrique Martín, ha valorat la contribució del programa solidari Reus és Rosa a l’esdeveniment i ha manifestat que “esperem consolidar en les properes cites aquest programa solidari per mobilitzar Reus en favor de la salut, la investigació i el suport a les persones afectades pel càncer”.
La Cursa de les Dones és una de les activitats esportives i solidàries més populars a la ciutat de Reus. L’anterior edició, la del 2024, va aconseguir recaptar 33.864 euros i l’anterior, el 2023, 27.374 euros. Una xifra que es supera any rere any gràcies a la solidaritat no només de les participants, sinó també de totes les persones que fan la seva donació a través del dorsal 0 i també enguany participant en els actes paral·lels.
Una cita molt emocionant
Com en els darrers anys, la cursa ha fet sortida i arribada a la Plaça de La Llibertat i la distància a recórrer ha estat de 5 km per l’habitual circuit de les edicions anteriors. La marea de color rosa ha gaudit d’un dia assolellat i d’una temperatura primaveral molt agradable. Les 3000 inscripcions adultes i les 250 destinades als nens i nenes es van exhaurir dies abans de l’esdeveniment, confirmant un any més una participació i implicació de la ciutadania reusenca de rècord.