Trànsit
Aparatós accident al centre de Reus amb quatre vehicles implicats
Un cotxe ha envestit tres turismes aturats davant d’un semàfor en vermell a la avinguda de Salou
El vehicle que ha provocat la col·lisió.
Un cotxe en circulació ha envestit tres turismes que estaven aturats davant d’un semàfor en vermell a l’avinguda de Salou, provocant un xoc en cadena que ha requerit la intervenció de la Guàrdia Urbana, els Bombers i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). L’aparatós accident s’ha registrat al voltant de les 17:30h, a l’altura de la cruïlla entre l’avinguda de Salou i el carrer de Mercè Rodoreda. El SEM ha evacuat una dona i un pare amb el seu fill menor d’edat per precaució, tot i que no hi ha constància de ferits de gravetat.
El conductor del vehicle que ha causat la col·lisió és qui ha patit els danys materials més importants, així com el turisme que ha rebut l’impacte directe. Són¡, precisament, les persones que han requerit assistència mèdica. Els Bombers de la Generalitat s’han desplaçat fins al lloc per desconnectar les bateries dels vehicles afectats i garantir la seguretat de la zona.
L’avinguda ha quedat tallada temporalment al trànsit direcció Salou, mentre els serveis municipals retiraven els cotxes i netejaven la via de possibles obstacles. No ha estat fins les 19:005h que el trànsit ha quedat totalment restablert.