Reus

El Centre de Lectura i el Reus Deportiu organitzen un ‘flashmob’ per iniciar el curs

El vehicle de l’espectacle serà una dansa amb la música i lletra de l’himne «Tots som de Reus», d’Ariel Santamaria, que també participarà en l’acte

Imatge d'arxiu del Centre de Lectura de Reus. DT

Imatge d'arxiu del Centre de Lectura de Reus. DT

Publicado por

Creado:

Actualizado:

El curs 2018-2019 arrenca a Reus amb una peculiar mostra artística al carrer. Un ‘flashmob’ és un espectacle que es basa en una coreografia predeterminada i que posteriorment es difon per les xarxes socials.

En aquest cas, el vehicle de l’espectacle serà una dansa amb la música i lletra de l’himne «Tots som de Reus», d’Ariel Santamaria, que també participarà en l’acte. L’espectacle serà el proper divendres 28 de setembre, a partir de les 19.00 h a la plaça del Mercadal.

Els organitzadors de l’esdeveniment volen viralitzar la coreografia perquè tothom qui ho vulgui hi pugui participar. De fet, l’acte és obert a tota la ciutadania però, això sí, es demana haver assajat prèviament per poder participar-hi.