Dos ferits greus i un crític en un accident entre dos vehicles a l'AP-7 a Tarragona
Tots tres han estat traslladats al Joan XXIII. Un quart ferit, menys greu ha estat evacuat a l'Hospital Santa Tecla. S'han reobert els 2 carrils tallats en sentit sud però resten aturades de 2 quilòmetres

L'accident ha tingut lloc a l'AP-7, a la Riera de Gaià.
Un accident entre dos turismes aquest matí a l'AP-7 a Tarragona ha provocat dos ferits greus i un de crític. Segons informa el Servei d'Emergències Mèdiques (SEM) de la Generalitat, tots tres anaven al mateix vehicle i han estat traslladats a l'Hospital Joan XXIII. Un quart ferit, el conductor de l'altre cotxe, ha resultat ferit menys greu i ha estat evacuat a l'Hospital Santa Tecla.
Un dels vehicles hauria quedat bolcat al mig de la via i l'altre també ha bolcat fora de la calçada, concretament al quilòmetre 234,8, a la Riera de Gaià, entre Altafulla i Tarragona. L'avís de l'accident s'ha rebut a les 7.29 hores i l'autopista ha estat tallada fins a les 10.20 hores. Llavors s'han reobert els carrils tallats en sentit sud però resten aturades de 2 quilòmetres.
Dos dotacions de Bombers s'han desplaçat fins al lloc dels fets, així com també efectius dels Mossos d'Esquadra.
Seguirà ampliació.