L'incendi d'un camió talla l'autopista AP-7 a Vila-seca
Hi han intervingut quatre dotacions dels Bombers i tres encara segueixen removent i remullant la càrrega, ja que és molt combustible

Acció dels bombers al camió incendiat ple de frutia
L'incendi d'un camió ha obligat a tallar l'autopista AP-7 a l'altura de Vila-seca (Tarragonès) i els Bombers, informa aquest cos, segueixen treballant.
El camió transportava fruita i per causes que s'investigaran ha cremat mentre circulava per l'autopista en sentit nord, al punt quilomètric 258, a l'altura de Vila-seca.
Hi han intervingut quatre dotacions dels Bombers i tres encara segueixen removent i remullant la càrrega, ja que és molt combustible.
Els vehicles que van en sentit nord es desvien per la carretera T-312 i l'autovia A-7.
Es dóna el cas que és el tercer camió que crema mentre circula en menys de 24 hores als voltants de Vila-seca sense causar danys personals.
Ahir al migdia va cremar completament la cabina d'un camió al quilòmetre 1.141, a l'altura de Cambrils i nou quilòmetres més endavant, al punt 1.150, a l'altura de Vila-seca, es va incendiar un altre vehicle pesat.
Els tres episodis no tenen relació entre ells, encara que s'estudia algun problema mecànic com a causa.