Després d’un període de reformes, el restaurant El Trull – 4 Brasas es prepara per tornar a obrir les seves portes a mitjan mes de juny. El local, situat a l’N-340, km 1168, 5, de Tarragona, ha estat objecte d’una renovació amb l’objectiu de millorar l’experiència dels seus clients, mantenint l’essència que l’ha caracteritzat des dels seus inicis.
Les obres que s’han dut a terme a l’interior de l’emblemàtic establiment tarragoní han permès actualitzar els espais, apostant per una distribució més còmoda i un ambient acollidor que convida a gaudir dels millors moments entre amics i família. El Trull – 4 Brasas referma així el seu compromís amb la qualitat i la comoditat del seu servei i de les seves instal·lacions, preparant-se per rebre de nou els seus clients amb un espai totalment renovat i ple d’energia.
La reobertura del restaurant està prevista que es dugui a terme a mitjans d’aquest mes de juny, moment en què El Trull – 4 Brasas tornarà a convertir-se en el punt de trobada de tots aquells que valoren un bon ambient i un servei proper i atent.