Catalunya

Presó per a un pederasta que es feia passar per una jove brasilera a Internet

Sota aquest perfil fals, el detingut va contactar amb un centenar de menors a través d´una xarxa social

Imatge d´arxiu d´agents dels Mossos d´Esquadra treballant en un cas relacionat amb els abusos sexuals a menors.foto: ACN

Publicado por

Creado:

Actualizado:

En:

Els Mossos d’Esquadra han detingut un presumpte pederasta que va enganyar un menor per mantenir relacions sexuals i li va pagar 20 euros, després de contactar amb ell a través d’Internet fent-se passar per una jove brasilera anomenada Lupe. Segons la policia catalana, el detingut, amb un antecedent per un delicte de pornografia infantil, ha ingressat a la presó per ordre judicial.

Sota aquest perfil fals, el detingut va contactar amb un centenar de menors a través d’una xarxa social, de manera que no es descarten altres casos.

El detingut, espanyol de 36 anys i veí de Barcelona, va fingir ser una noia brasilera anomenada Lupe en l’esmentada xarxa social i li va demanar amistat a la víctima, que va acceptar.

El menor, pensant que mantenia converses amb una dona, va intercanviar fotografies i vídeos de contingut sexual amb el detingut. En unes xerrades de contingut sexual, la falsa dona li va explicar al menor que coneixia un home que li pagaria a ella el viatge des del Brasil i l’estada a Barcelona a canvi que el jove mantinguessin relacions sexuals. Així, la dona i el menor es podrien veure, per la qual cosa aquest finalment li va donar el seu número de telèfon, a través del qual el pederasta va poder contactar amb ell via missatgeria instantània.

Finalment, el menor i l’home van quedar el 28 de juliol i van mantenir relacions sexuals a canvi de diners en un aparcament d’un centre comercial de Barcelona. El 23 d’agost, la mare i el jove van acudir a la policia catalana a denunciar aquests fets i el dia 2 de setembre es va muntar un dispositiu per detenir l’home.

Els investigadors, amb la col·laboració del menor i la mare, van concertar una nova cita amb el sospitós al mateix centre comercial, i a través de les càmeres de seguretat el menor el va reconèixer i va permetre el seu arrest. El mateix dia es va fer un escorcoll al seu domicili i es van intervenir 87 CD, un disc dur, un ordinador portàtil, una targeta SIM i una targeta de memòria, material que serà analitzat per detectar si hi ha contingut de pornografia infantil.

tracking