Meteorologia
La tempesta provoca acumulacions d'aigua a la Ribera d'Ebre, amb danys a Móra d'Ebre
Municipis com Móra d'Ebre o Móra la Nova treballen per recuperar la normalitat

L'àrea de lleure del Mas de la Coixa, inundada, a Móra la Nova.
Les pluges intenses registrades aquesta matinada, que han deixat entre 50 i 70 litres per metre quadrat a diverses poblacions de la Ribera d'Ebre, han causat diverses incidències, però sense danys importants.
La Guàrdia Urbana de Móra d'Ebre ja va tallar anit, per precaució, el barranc de Faneca davant la previsió d’un increment sobtat del cabal. Tot i aquesta mesura, l’aigua ha provocat esllavissades en alguns punts del camí de Subarrec, on s’està treballant per restablir la circulació. En aquesta mateixa zona, la caiguda d’un pi ha afectat el cablejat elèctric i una propietat privada.
També a Móra d'Ebre, el fort cabal d’aigua ha arrossegat algun vehicle cap a la riera i ha fet saltar diverses tapes de claveguera per la pressió del sistema de drenatge. El pàrquing de l’Hospital Comarcal també ha quedat inundat parcialment.

Caiguda d’un pi al camí del Subarrec

Camins afectats al terme de Móra d'Ebre
Els Bombers de la Generalitat han actuat durant el matí per drenar acumulacions d’aigua a l’urbanització Els Arbres, mentre que als baixos de diversos edificis del nucli urbà també s’ha detectat entrada d’aigua. A la pista del Poliesportiu Municipal és visible el nivell que ha arribat a assolir l’aigua durant l’episodi.
Amb el pas de les hores s’han constatat danys als vestidors del camp municipal de futbol, sala de màquines de l’edifici Aqua (piscina municipal i gimnàs), al pavelló poliesportiu municipal, la Llar d’Infants La Morera, el col·legi Lluís Viñas, esllavissades en diferents camins i goteres a espais com l’edifici de La democràcia o la biblioteca. Els tècnics d’Urbanisme es troben ja fent informes i valoracions per poder tramitar les assegurances de danys o possibles línies d’ajut.
També a Móra la Nova hi ha hagut acumulacions d'aigua importants, com a l'àrea de lleure del Mas de la Coixa.