Torna la dansa urbana a Reus de la mà de Rock the Stage
Per segon any consecutiu, també se celebrarà la Final Nacional de Catalunya de Hip Hop i Danses Urbanes, on els grups, parelles i solistes d’escoles d’arreu de Catalunya podran competir per determinar els guanyadors de la Final Nacional

Un grupo encima del escenario del Rock the Stage la pasada edición.
La setena edició del Campionat de Hip Hop i Danses Urbanes Ciutat de Reus Rock the Stage 2024 es farà a Reus els dies 26 i 27 d’abril de 2025. La competició està organitzada pel Consell Esportiu del Baix Camp i l’Escola de Dansa i Arts Escèniques Artis, i tindrà lloc al Pavelló Olímpic de Reus.
Per segon any consecutiu, també se celebrarà la Final Nacional de Catalunya de Hip Hop i Danses Urbanes, on els grups, parelles i solistes d’escoles d’arreu de Catalunya podran competir per determinar els guanyadors de la Final Nacional.
Es faran dues classificacions: la classificació de la Final Nacional de Catalunya (on competiran els grups, parelles i solistes d’escoles d’arreu de Catalunya) i la classificació del Campionat Obert (on competiran tots els grups, parelles i solistes inscrits).
Aquesta setena edició aplegarà 41 escoles amb uns 1.100 participants aproximadament que provenen del Camp de Tarragona, Terres de l’Ebre, Lleida, Barcelona, Castelló, Navarra, Aragó i Galícia.
En total, s’esperen unes 150 actuacions tant en grup com en individual, repartides en 10 categories.

Hi participaran infants, joves i adults que s’han iniciat en les danses urbanes, així com ballarins i ballarines amateurs i professionals.
En aquesta setena edició, el jurat estarà format per 4 jutges internacionals: Denis Jiménez, Izaskun Ortega, Joan Broch i Marcio Ratinho, tots amb una àmplia experiència en el món de les Danses Urbanes i el Hip Hop.
La jornada competitiva tindrà lloc dissabte 26 d’abril de 2025 a partir de les 10:30 hores i a la tarda des de les 16:00 hores, i diumenge 27 d’abril a partir de les 10:00 hores. Es podrà seguir en directe gràcies a la col·laboració de Canal Reus TV.
Durant la tarda de diumenge, el jurat del Campionat oferirà a l’Escola Artis de Reus 5 workshops o tallers pràctics per a totes aquelles persones interessades en millorar la seva tècnica en la dansa.
Els organitzadors del Campionat Rock The Stage recolliran les donacions de totes les persones que assisteixin al Campionat, i aquestes es lliuraran íntegrament a l’Associació ACNEFI, l’Associació ENACH i ANTIAN.
Les entrades – donacions seran de 6 euros