Evacuen en helicòpter un veí de Tarragona ferit després de tirar-se a un gorg del riu Glorieta
La víctima estava a aquest indret amb amics i familiars quan es va llençar a l'aigua, amb la mala sort de tocar a terra, presentant inicialment una fractura en el turmell

Bombers i voluntaris van traslladar el ferit fins a l´altre costat del riu Glorieta perquè se l´emportés l´helicòpter.
Un veí de Sant Pere i Sant Pau va resultar ferit greu a la zona del Niu de l’Àliga en llençar-se a un gorg –bassa d’aigua– del riu Glorieta des d’uns onze metres d’alçada. Els fets van passar cap a un quart de cinc de la tarda del passat diumenge.
La víctima estava a aquest indret amb amics i familiars quan es va llençar a l’aigua, amb la mala sort de tocar a terra, presentant inicialment una fractura en el turmell.
L’ajut en aquest cas no va tardar en arribar. A part de les persones que estaven amb ell a la zona també hi havia un grup de metges i infermeres de l’Hospital Sant Joan de Reus que estaven de festa. També hi havia membres de l’Associació d’Espeleologia de Tarragona. I va donar la casualitat que també molt a prop bombers del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) que es trobaven fent pràctiques d’escalada en aquest indret de Mont-ral.
L’ajuda
Entre tots van començar a socórrer la persona ferida, mentre s’activaven dotacions dels Bombers d'Alcover i Prades així com també l’helicòpter medicalitzat del GRAE amb base a Sabadell. Finalment, la víctima –que estava conscient– va ser immobilitzada i traslladada a l’altre costat del riu Glorieta, on l’helicòpter se’l va poder emportar fins al pàrquing de la fira d’Alcover, on va aterrar. Des d’allí fou traslladada una ambulància que el va evacuar a l’Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona.