Cultura
El nou festival Calçofest de Valls ven la meitat de les entrades en menys de quatre dies
El cartell compta amb nou dels grups més destacats de l'actual escena musical catalana i tindrà lloc el 22 de novembre, com a tret de sortida a la temporada de calçotades

Els vallencs Figa Flawas, entre els caps de cartell del nou festival Calçofest.
En menys de quatre dies, el nou festival Calçofets de Valls ha exhaurit el 50% de les entrades. Una resposta massiva a un nou esdeveniment que marcarà l'inici de la temporada de calçotades, el proper 22 de novembre.
L'esdeveniment compta amb un cartell potent format per nou dels principals grups de l'escena musical catalana: Figa Flawas, The Tyets, Buhos, La Fúmiga, Els Catarres, Ginestà, Les que Faltaband, Maria Jacobs i DJ Trapella. Tots actuaran la tarda/nit d'aquell dissabte 22 de novembre a l'aparcament de l'Hort del Carme.
A més, l'esdeveniment es nodrirà d'altres propostes gratuïtes que es desenvoluparan al centre de la ciutat, com espectacles de màgia, circ... i també una forta aposta gastronòmica. De fet, el festival comptarà amb una calçotada popular, prèvia al macroconcert. A més, els restaurants de Valls se sumaran al projecte amb ofertes especials per celebrar l’arrencada del Calçofest.
Les entrades segueixen a la venda al web calçofest.cat i, per ara, al preu de 38 euros l'abonament general; 12 pels infants d'entre 6 i 12 anys; i gratuït pels nens i nenes de fins a 5 anys. Els preus, però, van per trams, i quan s'exhaureixin les de 38 euros, l'entrada pujarà a 42 euros.