Ebre

Baix Ebre

Mar Lleixà i Ivan Garcia es reuneixen per abordar els reptes comuns de Tortosa i Roquetes

L’arranjament del camí de Sant Francesc, una de les prioritats

Reunió dels dos alcaldes a Roquetes.

Reunió dels dos alcaldes a Roquetes.Cedida

Creado:

Actualizado:

L’alcaldessa de Tortosa, Mar Lleixà, s’ha reunit aquest dimecres amb l’alcalde de Roquetes, Ivan Garcia, amb motiu d’una visita institucional a l’Ajuntament de la ciutat veïna. Durant la jornada de treball, la nova alcaldessa ha abordat amb el seu homòleg de Roquetes els reptes comuns entre les dues ciutats, en una reunió marcada per la coordinació i col·laboració entre consistoris, «amb l’objectiu de sumar esforços en favor dels dos municipis».

Un dels punts més rellevants a sobre la taula ha estat la necessitat de reparació del camí de Sant Francesc, com a propera acció a realitzar a través de la Mancomunitat Tortosa-Roquetes.

De la mateixa manera, també s’han plantejat altres actuacions d’especial interès per a la ciutadania, com ara l’arranjament del camí del Mont Caro, a partir del desviament dels Pous de la Neu, o intervencions menors en altres vies compartides, amb l’ànim d’avançar en el desenvolupament conjunt entre Roquetes i Tortosa.

En el seu discurs de presa de possessió, el passat 10 de gener, la nova alcaldessa ja va avançar la seua voluntat d’iniciar una ronda de contactes amb els municipis veïns amb l’objectiu de teixir aliances i reforçar la capitalitat de Tortosa.

tracking