El Tiempo

El Temps a Tarragona: algun xàfec

La previsió per aquest dimarts, 4 de juliol

La previsió per aquest dimarts, 4 de juliol.

La previsió per aquest dimarts, 4 de juliol.Foto: Meteocat

Publicado por

Creado:

Actualizado:

Situació general

De matinada el cel estarà entre poc i mig ennuvolat en general, si bé arribaran algunes nuvolades a la meitat oest del país. Al llarg del matí la nuvolositat augmentarà ràpidament i quedarà entre mig i molt ennuvolat, puntualment cobert, amb el creixement de nuvolades sobretot durant les hores centrals del dia i a zones de l’interior.

Precipitacions

De matinada és possible alguna gotellada o ruixat entre feble i moderat a la meitat oest, acompanyat de tempesta. A partir del matí i fins al vespre s’esperen ruixats i xàfecs dispersos acompanyats de tempesta a la meitat nord i en són de probables a la resta del territori. A més, localment aniran acompanyats de calamarsa o pedra. Seran d’intensitat entre feble i moderada i s’acumularan quantitats entre minses i poc abundants de precipitació; tot i això, localment seran abundants (més de 20 mm) a les comarques de la meitat nord, sobretot de l’interior, on alhora poden ser d’intensitat forta i anar acompanyats de fenòmens de temps violent.

Temperatura

Temperatura mínima lleugerament més alta, i màxima entre lleugerament i moderadament més baixa; la màxima voltarà els 33 ºC a Ponent.

Visibilitat

La visibilitat serà bona en general, si bé a punts de la meitat nord quedarà regular o dolenta sobretot en moments de xàfec. A banda, també serà regular a zones del litoral sobretot fins a mig matí.

Vent

De matinada el vent serà fluix i de direcció variable. A partir de llavors s’imposarà el vent de component sud fluix amb cops moderats, sobretot prop de la costa. A banda, es podran donar algunes ratxes fortes de vent associades a les tempestes. Al final del dia el vent tornarà a quedar fluix i de direcció variable.

tracking