Totes les cartes del dia

19 mayo 2017 23:41 | Actualizado a 22 mayo 2017 11:29
Se lee en minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
Comparte en:

El diputat del PP que no sap cap a on es pentina

Tots sabem que a can PP són uns vius i que sempre treuen profit dels càrrecs per les seves ciutats (bé i alguna vegada també personal, no ho podem negar, la mà se’ls escapa de vegades) per tal de treure rèdits electorals.

Doncs bé, aquí a Tarragona ens ha tocat el diputat del PP que no sap cap on es pentina, el que no sap fer res, el que cobra i cap benefici treu la ciutat del seu sou. Tenim un senyor que cobra com a Diputat al Congrés en representació de la província de Tarragona i com a regidor de l’Ajuntament de Tarragona que en 4 anys no ha aconseguit res pel seu territori i la seva ciutat. I bé com de la seva feina (o de la no feina) no pot treure cap redit electoral doncs ara li vénen les presses i ha començat a disparar a tort i dret.

El líder local del PP, el Sr. Fernández, del qual l’única cosa per la qual el coneixen al seu partit i fora de la ciutat és perquè va fer una mena de clip musical plagiant la Lady Gaga, és a dir, el coneixen per fer el ximplet i el ridícul a les xarxes socials, no ha aconseguit ni un euro per al Mercat, ni un euro per als Jocs del Mediterrani, ni un euro per millorar l’Estació de RENFE de la ciutat i no ha aconseguit ni un euro per a la terminal de creuers que ha de fer-se a Tarragona i que depèn dels pressupostos generals de l’Estat (PGE) que ha d’aprovar el seu partit.

I l’únic que es farà que és el tercer fil, ell diu que està encontra però vota a favor dels PGE que ho faran possible, una mostra més que el Ale Ale (com li diuen els seus hooligans a les xarxes) no pinta res al seu partit i no fa res per Tarragona.

Doncs l’únic que fa a Madrid és regalar un vot tarragoní a la burocràcia del PP, que és qui li diu que pot dir totes les bajanades que vulgui aquí, però a Madrid ha de votar el que li diu la direcció del seu partit, callar i seguir cobrant de la política com porta fent els darrers 20 anys, amb més pena que glòria per a Tarragona.

Maria Plana Miralles

(Tarragona)

Todos tenemos un corazón

Por fin parece ser que se ha conseguido que la Unidad de Hemodinámica del Hospital Joan XXIII de Tarragona, vuelva a estar operativa a partir de la segunda quincena de febrero las 24 horas del día y además todos los días del año..., ¡no debería haber estado nunca sin horario completo!

Claro está, de que este éxito logrado por unos cuantos «valientes», a partir de ahora ya dejará de ser una noticia puramente ciudadana y comenzará por desgracia a convertirse en un sin fin de noticias de rango político. Los «valientes», de pronto dejarán de serlo y los nuevos «héroes» que aparecerán en la palestra serán seguramente, y como siempre, los «políticos de turno».

Mi afectuosa y cariñosa intención en este caso, ya que el «poder» no nos permite cambiar este estilo habitual de formas entre los políticos, es simplemente para que nadie aparte este éxito en el olvido. Todos los tarraconenses deberíamos poder rendir un sentido «homenaje simbólico» y dedicar unos breves instantes en nuestro pensamiento, para así felicitar a los que de verdad han conseguido tan grande e importante logro para todos los que tenemos un corazón.

Gracias Rosa M.ª Gabriel, fuiste muy atrevida y valiente con tu relato en la Marató de TV3, tus comentarios fueron formidables, gracias.

Gracias M.ª Victoria Viu, a ti te ha tocado la peor parte, es muy difícil, quizás lo más difícil para un ser humano perder a alguien tan querido y además de esa maldita manera. Es un auténtico desastre lo ocurrido y no lo dudes estamos todos a tu lado.

Gracias a todos los que ya no están y gracias, lógicamente, a los que todavía están y un millón de gracias a todos los que han participado y ayudado en la causa.

Gracias a la incansable labor de Conchi de Tera..., gracias a todos sus compañeros, todos ellos tan constantes, tan esperanzados y muy valientes. Sin vosotros, amigos, nada se hubiera conseguido, nada se hubiera logrado, gracias de corazón a todos. «Todos tenemos un corazón»... que nadie se olvide de ello.

Adriano Cattarin

(Tarragona)

Comentarios
Multimedia Diari