Totes les cartes del dia

19 mayo 2017 20:59 | Actualizado a 22 mayo 2017 11:13
Se lee en minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
Comparte en:

EPA mes de noviembre

Como ya nos imaginábamos, estando en plena campaña electoral, según la EPA del mes de noviembre el paro ha descendido en 27.071 y como era de esperar desde el Partido Popular han pregonado a los cuatro vientos tal evento, acompañado de la retórica de siempre, se empieza a crear empleo, el empleo ha venido para quedarse, estamos saliendo de la crisis, etc.

Todo es normal que lo pregone el Partido Popular, pues ya deberíamos estar acostumbrados, pero lo que ya no se comprende es la falta de réplica por parte de la oposición y los desaparecidos sindicatos.

Se le debería preguntar al gobierno, por ejemplo, ¿cuántos de esos 27.071 desempleados menos han pasado a jubilación?, ¿cuántos contratos en prácticas y cuántos contratos de fin de semana están incluidos en ello, eso sin analizar que los hipotéticos contratos reales son de hiperjornada y remuneración pírrica?…

La gran obsesión del Partido Popular es querernos demostrar que están creando empleo, con el fin de volver a gobernar España cuatro años más.

Lo que sí es evidente es que fabricándose EPA, a la carta, desde el Partido Popular han conseguido que ya nadie hable de los chanchullos y casos de corrupción y nadie se atreve a valorar la calidad del empleo.

Emili Roca Miguel

(La Nou de Gaià)

Palos verdes para motos

En la Via Augusta, a la altura de la Arrabassada, han puesto 2 palos verdes en medio de la carretera para hacer un aparcamiento de motos. Nunca veras una moto aparcada por el peligro que le den un golpe, pero se de varios coches que se ha rozado con estos palos. ¿No sería más razonable eliminarlos?

Antonio Salazar Mena

(Tarragona)

Gràcies voluntaris

Avui, 5 de desembre, és el Dia Internacional del Voluntariat, un dia per reconèixer i donar visibilitat a l’acció desinteressada que duen a terme moltes persones i entitats d’arreu del món.

A l’AECC-Catalunya contra el Càncer són 3.189 voluntaris i voluntàries que s’han compromès amb l’entitat per contribuir en la lluita contra el càncer.

L’altruisme de tots ells i elles és imprescindible per arribar allà on, moltes vegades, els recursos públics no poden fer-ho. El voluntariat promou valors cívics com el respecte, la solidaritat, la generositat o la confiança... i permet tenir un món més solidari i just.

La tasca dels voluntaris fa possible que puguem continuar desenvolupant els diversos projectes de l’associació i també mantenir els serveis que l’entitat ofereix als seus usuaris.

Gràcies a tots els voluntaris que formeu part de l’AECC-Catalunya per a la vostra tasca tan noble. Gràcies per dedicar el vostre temps i esforç als altres.

Juli de Miquel

(President AECC-Catalunya contra el Càncer)

Les palmeres de la plaça dels Infants

M’escriu una ciutadana molt preocupada per l’estat en què es troben les palmeres de la plaça dels Infants. Creu que s’han deixat de tractar contra la plaga del morrut, que ja n’ha destrossat alguna i ara tem que vagin caient infectades d’una a una.

Com aquesta senyora n’hi deu haver d’altres que tenen el mateix pensament i, per tant, transmeto la seva preocupació. I no oblidem que els ciutadans preocupats pel seu entorn són dels que mereixent rebre respostes.

M. Elisa Aragonés Domènech

(Tarragona)

Comentarios
Multimedia Diari