Celebració
L’Associació de Parkinson Reus-Baix Camp celebra el dinar de Nadal: "Som una família"
L’entitat, fundada el maig del 2024, tanca un any de consolidació i creixement d’afiliats amb una trobada entre pacients i familiars

Un total de 52 persones, entre afiliats i familiars, van participar en el segon dinar de Nadal de l’APAREBA.
L’Associació de Parkinson Reus-Baix Camp (APAREBA) va celebrar divendres passat, 12 de desembre, el dinar de Nadal de l’entitat. És la segona vegada que se celebra des de la seva fundació, el maig del 2024. Hi van participar 52 persones entre afiliats i familiars, el doble que en la primera edició. «Tenim moltes ganes de poder-nos trobar. El Nadal convida, i tothom ha vingut amb molta il·lusió», explica la presidenta, Anna Crivellé.
La trobada va tenir lloc al restaurant La Placita, en un ambient càlid, amb música, una estona de ball i moltes ganes de compartir experiències vitals. «Hem rigut, xerrat, alguns no es coneixien encara. Ens hem desconnectat del dia a dia i hem parlat de tot menys dels nostres problemes», afegeix. Entre els detalls més especials, una associada va regalar una espelma feta a mà a cada assistent, i una altra va elaborar petits arbres nadalencs i decoracions per a tothom. «Són treballs fets amb estima, una manera de retornar tot el que reben dels companys a nivell emocional i de benestar durant l’any», diu Crivellé.
La presidenta també subratlla el paper creixent de les famílies dins de l’entitat. «Són molt conscients de com n’és d’important l’acompanyament, i a més poden ajudar altres famílies a conviure millor amb la malaltia.» I deixa un missatge clar per a aquells que encara no s’atreveixen a fer el pas: «Volem que la gent sàpiga que estem aquí. Que vegin que no estan sols. Que som una família.»