<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-THKVV39" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Whatsapp Diari de Tarragona

Para seguir toda la actualidad desde Tarragona, únete al Diari
Diari
Comercial
Nota Legal
  • Síguenos en:

Torna la Galeta Amiga per recaptar diners per l’Esclerosi Múltiple

Una trentena d’establiments de les comarques de Tarragona oferiran els paquets de galetes amigues al preu de 3,50 euros

14 mayo 2025 12:28 | Actualizado a 14 mayo 2025 12:33
Se lee en 1 minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
0
Comparte en:

La sala d’actes de la Cambra de Comerç de Reus ha estat, aquest dimecres, l’escenari de la presentació de la cinquena edició de la Galeta Amiga, una iniciativa solidària impulsada pel Gremi de Forners de Reus i el Baix Camp i pel Gremi d’Artesans Pastissers de les comarques de Tarragona, amb la col·laboració de la Cambra de Comerç de Reus, per donar suport a la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM).

La campanya se celebrarà entre el 15 i el 30 de maig de 2025 i s’acabarà, com és tradició, el Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple.
Durant aquests dies, una trentena de forns, pastisseries i confiteries de la demarcació i també altres establiments, a més de la Cambra de Comerç de Reus, oferiran el paquet de deu galetes amigues al preu simbòlic de 3,50 euros. Els beneficis obtinguts es destinaran íntegrament a la FEM per continuar avançant en el suport a les persones afectades per aquesta malaltia.

La Galeta Amiga és un dolç artesà de mantega elaborat especialment per aquesta campanya. Cada obrador participant ha creat la seva pròpia recepta. Això permet als compradors gaudir de sabors diferents i descobrir l’estil propi de cada forn o pastisseria.

Els forns participants són:

· Huguet Pili (Reus)

· Huguet Josep Maria (Reus)

· Pa Bo (Reus)

· Sistaré (Cambrils, Reus i Tarragona)

· Racionero (Castellvell i Reus)

· Quina Llesca (Riudecols)

· La Glòria (Miami Platja)

· Sant Salvador (Cambrils)

Les confiteries i pastisseries col·laboradores són:

· Caelles (Reus)

· Padreny (Reus)

· Poy (Reus)

· Conde (Tarragona)

· El Pastis 7 (Tarragona)

· Montserrat (Tarragona)

· Sant Miquel (Tarragona)

· Trill i Velvet MGL (Tarragona)

· Quin Cacau (Cambrils i Reus)

· Federico (Gandesa)

· López (Falset)

· Pepi (Ulldemolins)

Altres establiments que hi participen són:

· L’Estevet (Valls)

· Casa Fornet (Alcover)

· Joan (Montblanc)

· Ca la Regina (Vinyols i els Arcs)

· Lleteria Granja Armengol (Reus)

· Pastisseria Nadal (El Morell)

Enguany, com a novetat, per la compra de cinc paquets de galetes solidàries en cinc establiments diferents, la FEM obsequiarà amb un detall com a mostra d’agraïment. Per verificar-ho, caldrà enviar les fotografies a cadascun dels establiments a sbove@fem.es.

L’edició anterior (2024) la campanya de la Galeta Amiga va aconseguir recaptar 3.800 euros.

Comentarios
Multimedia Diari