Situació general
Durant el matí el cel estarà serè, si bé al vessant nord del Pirineu i al litoral central i nord es formaran alguns núvols baixos que deixaran el cel puntualment mig ennuvolat. Independentment, a mig matí arribaran núvols alts pel terç sud. A partir del migdia augmentarà la nuvolositat de tipus alt arreu, i creixeran nuvolades al Pirineu i prelitoral nord, que deixaran el cel entre mig i molt ennuvolat. Al vespre, es formaran núvols baixos al litoral sud.
Precipitacions
A partir del final de la tarda s’esperen ruixats febles al vessant sud del Pirineu occidental. Seran d’intensitat feble, i acumularan quantitats minses de precipitació. La cota de neu se situarà al voltant dels 2.500 metres.
Temperatures
La temperatura mínima serà semblant. Per la seva banda, la temperatura màxima serà entre lleugerament i moderadament més alta a l’interior i semblant a la resta.
Visibilitat
La visibilitat serà bona en general, si bé a última hora del dia serà entre regular i dolenta a cotes mitjanes i altes del Pirineu.
Vent
Al matí el vent bufarà fluix entre llevant i gregal al litoral, excepte al litoral nord que serà de component sud-est al sud de la Costa Brava i de direcció variable al nord del Cap de Begur. A l’interior serà fluix i de direcció variable. A la tarda, girarà a component sud i est fluix, amb algun cop moderat especialment al litoral nord. A l’interior bufarà fluix i de component sud.