Aquest Halloween, Parc Central celebrarà la primera edició del "Monsters Kids&Family", un complet programa d'activitats gratuïtes per a tota la família que es durà a terme al mateix Centre Comercial del 27 d'octubre a l'1 de novembre.
"A Parc Central, com a centre de referència per al públic familiar, estem treballant per oferir noves experiències que s'adaptin a les necessitats i desitjos dels nostres clients, conjugant així una completa oferta de moda, arquitectura, disseny i oci per a tota la família. Apostant per aquest model, hem organitzat la 1a edició del Monsters Kids&Family", manifesta Miguel Ángel González, gerent de Parc Central.
La temàtica d'aquest any seran els vampirs, així que les diferents accions programades giraran entorn d’ells. D'entre totes les activitats destaquen el microteatre, com el "Halloween Party Session", on es farà una recepció i benvinguda terrorífica d'estil barroc en un escenari recreat en l'últim sopar de vampirs; performances; i música en directe com ara la representació inspirada en el Renaixement "El So dels Déus" on s'ambientarà una escena caòtica amb música clàssica i en directe mitjançant els instruments de corda tiorba i llaüt.
Dins de la programació prevista també hi haurà:
MONSTER MAKE UP. Parc Central crearà un córner de maquillatges expressionistes i de Halloween dirigits als més petits. Aquesta serà l'única activitat en què s'haurà de presentar un tiquet de compra de qualsevol establiment de Parc Central, igual o superior a 20 €, per participar-hi. (Dissabte 28 d'octubre de 12 h a 14 h i de 17 h a 19 h, i dimarts 31 de 18 h a 21 h, a la Plaça Central -Planta 0-).
TALLER DE HALLOWEEN. Parc Central oferirà un taller infantil de caretes i manualitats terrorífiques. (Divendres 27 d'octubre 16 h a 21 h i dissabte 28 d'octubre de 12 h a 14 h i de 16 h a 21 h al "Parc" -Planta 1-).
FESTA DE DISFRESSES. El dimecres 1 d'octubre, tothom haurà d'anar disfressat per a l'ocasió. (Dimecres 1 de novembre de 16 h a 21 h al "Parc" -Planta 1-).