Gallec de naixement i després d’haver viscut a Alemanya i Granada, l’escriptor amb paràlisi cerebral Álvaro Villa torna aquest divendres a Valls, ciutat on va passar 15 anys de la seva vida.
Ho fa per presentar el seu segon i últim llibre: Pelo mandarinas para ti, de la sèrie ‘Las Crónicas de Ava’. L’acte es farà a les vuit del vespre a la Sala d’Actes de Casa Caritat, on Villa hi va estar vinculat durant el temps que va viure a la capital de l’Alt Camp. «És una manera de tornar al punt de sortida», explica l’escriptor.
En la seva última obra, Villa vol donar un missatge de motivació als seus lectors tot tractant diversos conceptes: seducció i erotisme, dolor i tristesa, amor, vivències, univers i espiritualitat, espai personal, motivació i caràcter, i escriptura. Segons l’autor, el llibre, escrit en prosa poètica, provoca reaccions d’ànims i força, i és que el seu objectiu és «donar un missatge de superació al lector», ja que «de vida, només en tenim una i s’ha d’aprofitar al màxim», remarca Álvaro Villa.
Aquest és el segon llibre que publica l’escriptor en poc més d’un any. De jove ja havia escrit, però explica que ho va deixar de banda quan tenia 22 anys. A partir de llavors ha tingut diversos treballs, des de dissenyador de webs a traductor d’alemany. Després de molts anys, Villa es va tornar a endinsar al món de l’escriptura, primerament a través d’un bloc i, després, amb la publicació del seu primer llibre, Poesías y frases del Alma, de Danza, Amor y Astronauta, del qual es van fer tres edicions.
El nou llibre, autoeditat, es pot trobar a Amazon i a Punto Rojo Libros. Els diners recaptats seran destinats a una futura segona edició.