<iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-THKVV39" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden">
Whatsapp Diari de Tarragona

Para seguir toda la actualidad desde Tarragona, únete al Diari
Diari
Comercial
Nota Legal
  • Síguenos en:

Roquetes ha de canviar tot el clavegueram malmès d’un carrer per l’embús de tovalloletes humides

L’alcalde, Ivan Garcia, reclama a la ciutadania que faci un bon ús d’aquest producte i el llanci a les papereres

01 febrero 2023 17:16 | Actualizado a 01 febrero 2023 17:28
Se lee en 0 minutos
Participa:
Para guardar el artículo tienes que navegar logueado/a. Puedes iniciar sesión en este enlace.
0
Comparte en:

L’Ajuntament de Roquetes ha hagut d’obrir el carrer Sant Fermí per canviar tot el clavegueram, «una obra imprevista» que s’ha hagut d’assumir per l’embús i el col·lapse que provoquen a les canonades les tovalloletes humides que el veïnat llença als lavabos, de manera inadequada.

L’alcalde, Ivan Garcia, ha fet una crida a la ciutadania perquè aquest producte es dipositi a les papereres i se’n faci un ús responsable.

«Es generen molts embussos al clavegueram de la ciutat amb despeses innecessàries», ha insistit a través de les xarxes socials.

El consistori també repara el carrer Pallarès, on s’havia enfonsat la canonada «que era molt antiga», i produïa molts problemes en el sistema de clavegueram i de distribució de l’aigua potable.

Comentarios
Multimedia Diari