Situació general
Cel entre mig i molt ennuvolat fins al final del matí, amb nuvolositat més compacta a l’extrem nord-est. A partir d’aleshores quedarà molt ennuvolat o cobert.
Precipitacions
S’espera precipitació feble de matinada al Pirineu, sobretot al sector occidental. A partir del final del matí s’iniciarà precipitació feble o moderada a punts del prelitoral que s’estendrà durant la tarda de forma més dispersa a la resta de l’interior i al litoral sud. A partir del vespre, la precipitació serà més extensa al terç oest, d’intensitat feble o moderada sobretot al litoral i prelitoral sud. Al final del dia no se’n descarta d’intensitat feble a altres punts del litoral. S’acumularan quantitats entre minses i poc abundants, o localment abundants al Pirineu, Prepirineu i punts del prelitoral i Terres de l’Ebre. La cota de neu se situarà entre els 1.200 i 1.400 metres, si bé al vessant nord del Pirineu baixarà fins al voltant dels 800 metres al final del dia.
Temperatures
La temperatura mínima serà semblant o lleugerament més baixa. Per la seva banda, la màxima serà entre lleugerament i moderadament més baixa.
Visibilitat
La visibilitat serà entre bona i regular, si bé serà puntualment dolenta a cotes mitjanes i altes del terç nord.
Vent
El vent serà fluix i variable fins a primera hora del matí. A partir d’aleshores, s’imposarà el component nord i est al litoral i prelitoral entre fluix i moderat amb cops forts. A la resta del país serà fluix amb el predomini dels components sud i oest. Al final del dia, quedarà fluix i variable a l’interior.