Situació general
El cel estarà entre poc i mig ennuvolat fins a mig matí, sobretot amb la circulació de bandes de núvols alts i mitjans de sud a nord, i serè o poc ennuvolat a partir de llavors. Al final del dia arribaran bandes de núvols alts per l’oest del país. Independentment, hi haurà nuvolositat de retenció al vessant sud del Pirineu i Prepirineu occidental que localment deixarà el cel mig o molt ennuvolat.
Precipitacions
És probable precipitació feble, minsa i intermitent al vessant sud del Pirineu Occidental, sobretot a partir del vespre. La cota de neu pujarà dels 2.000 metres fins als 2.400 metres.
Temperatura
La temperatura mínima serà semblant o lleugerament més baixa. La temperatura màxima serà lleugerament més alta.
Visibilitat
La visibilitat serà entre bona i regular al quadrant nord-oest i entre regular i dolenta al vessant sud del Pirineu Occidental. A la resta del territori serà entre bona i excel·lent.
Vent
De matinada i a la nit el vent serà fluix i de direcció variable arreu, tret del litoral nord on bufarà vent de component sud al final del dia, i del sector central del litoral i prelitoral on bufarà el component oest entre fluix i moderat tant a la matinada com a la nit. La resta del dia el vent bufarà de component oest en general entre fluix i moderat amb cops forts. Tanmateix, al litoral sud bufarà fluix de component sud i hi haurà intervals de fluix i variable al nord del Cap de Creus.